9 Şubat 2013 Cumartesi

"BARFİ" BOLLYWOOD

Biraz da hint sineması yani BOLLYWOOD :) Size önerebileceğim birçok hint filmi var. İşte ilki :)


IMDB Puanı:8.7 
Yönetmen Adı: Anurag Basu 
Oyuncular:Ranbir Kapoor, Priyanka Chopra, İleana d'cruz ,Roopali Ganguly, Haradhan Bannerjee, Sumona Chakravarti
Tür Dram-romantik-komedi 
Yapımcı: Siddharth Roy Kapur | Rucha Pathak | Ronnie Screwvala 
Yapım Yılı:2012 - Hindistan 
Senaryo: Anurag Basu | Sanjeev Dutta 
Süre:151 dakika

Filmin Konusu: Barfi hem işitme hemde konuşma özürlü bir gençtir.. Shuriti Adında genç Bir kıza aşıktır Fakat Shuritinin ailesi onun normal Bir erkekle evlenip iyi bir mutlu hayat kurmasından yanadır… Barfi bu umutsuz aşkdan yorulmuş yepyeni bir hayata başlamıştır. Bu arada Jhilmil adında yeni bir sevgilisi de olmuştur. Fakat polis tarafından da aranmaktadır tam bu dönemde tekrar karşısına çıkan Shuriti Bütün dengelerini alt üst etmiştir.Artık Barfi bir seçim yapmak zorundadır.

"Senin duymak istediğin kelimeleri söyleyemez.Sen de ona duymak istediklerini duyuramazsın.Aşkın dili bazı zamanlar sessizlikten ibarettir.."

Kişisel yorumuma gelirsek filmi ilk açtığımda bu ne dedim kendi kendime ama film ilerlemeye başlayınca izlediğim yerden kalkamadım. :) Bana göre bollywood'un bestlerine girecek bir film. Eğer bollywood seviyorsanız mutlaka sizinde izlemeniz kesinlikle ve kesinlikle lazım :) Bu filmi daha iyi tanımanız için fragman ve resimler paylaşıyorum :)














   Bollywood deyince filmin içinde olan müzikalı es geçmeyelim. Barfi film müzikleri :)

 


 







Filmin konusunu , oyuncularını , müziklerini paylaştım. Şimdi bana demezmisiniz "herşeyi yapmışsın birde nerde izleyeceğimizide paylaşsaydın ya " diye :) tabiki bunu unutmadım.Benimde sürekli takip ettiğim filmlerimin birçoğunu orda izlediğim bir site var sizede onu öneriyorum :) www.hintcefilm.com
Umarım sizde benim gibi bu filmden memnun kalırsınız. İYİ SEYİRLER :)


                                                                                                                         Khuśa
                                                                                                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder