8 Şubat 2013 Cuma

aamir khan sevilir

Bollywoodcular!
Blog adım bollywood olunca insan ilk yazısını kim hakkında yazmak ister ? tabi ki aamir khan :) Kendisi şarap gibi tabirine cuk diye oturan kişidir. Yıllar geçtikçe güzelleşen bollywood aktörüne bana göre tek örnektir :)
    Şimdi gelelim özel hayatına aamircik 2 evlilik yapmıştır. İlk evliliğini renan dutta ile yapmıştır. Bu evliliğinden
bir kızı bir oğlu bulunmaktadır.İkinci evliliğini Kiran Rao ile yapmıştı bu evliliğindende bir oğlu vardır. (    Not:
Kiran rao 'yu hayranları pek aamire yakıştırmıyorlar ama bize laf düşer mi onları allah yakıştırmış birde cocuklarını dünyaya getirmiş :)   ) Kendisi müslümandır.Geçtiğimiz yıl yani 2012 de annesini haca götürmüş
ve kendisi de hacı olmuştur. ( tebrik ediyorum aamiri :))) Erkek kardeşiyle problemlidir çünkü erkek kardeşinin onu çekemediğini idda ediyolar.Bu sorununda aamirin babasının vefatından sonra halledildiğini söylüyolar.( umarım doğrudur çünkü kardeşlerin küs olması hiçde hoş değil )
      Gelelim tv ve sinema hayatına :) sayısız filmlere imza atmıştır hatta lagaan filmiyle oscara aday olmuştur.
Türkiye de genelde 3 idiots filmiyle tanınır ama benim tanıdığım filmi fanaa kesinlikle izleyin derim mutlaka mutlaka ! :)) Tabi size önereceğim bir çok filmi var bunların başında  Taare zameen par , ghajini,3 idiots ve tabiki de fanaa :)  Şuan satmayev jayate adında bir tv programı sunmaktadır. Bu programda hindistanın da sorun olan konularla uğraşmaktır.hatta size programın tanıtım videosunu göstermek istiyorum


Evett aamir khan yazımın sonuna gelirken onun hakkında daha ne diyebilirim diye düşünüyorum ama söyleyebilecek tek kelimem o mükemmel :) onun sayesinde bollywood hayranı oldum hemen hemen bütün filmlerini izledim :)) (fana yı 6 kez izledim :D ) fazla söze gerek yok onu sevmeyende yok! :)))Sizlere veda ederken aamir khanın son filmi talaash'ın en sevdiğim film müziğini sizlere sunmak istiyorum umarım sizde begenirsiniz:) SEVGİLERLE 




                                                           

                                                                                                                           Khuśa














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder